Skip to main content

همراهی و ادغام حرفه ها در سوزندوزی امری دیرینه می باشد و در بسیاری موارد به زیبایی و جلوه بیشتر طرح ها و دوخت ها کمک می کند و در این راستا حرفه گلدوزی ماشینی نیز، بستر مناسبی برای سرعت بخشی به این ادغام و خلق آثاری متنوع می باشد. اصولا گلدوزی، تکه دوزی، روبان دوزی و… و یا هر حرفه دیگری از سوزندوزی علاوه بر کاربرد مستقل؛ در برخی موارد با حرفه های دیگر قابل ادغام می باشد. تکه دوزی همراه با گلدوزی، تکه دوزی همراه با پولک و منجوق دوزی، تکه دوزی همراه با سرمه دوزی، تکه دوزی همراه با چهل تکه دوزی و تکه دوزی همراه با روبان دوزی و … و…. از جمله این موارد می باشد.

در تصویر زیر نمونه بسیار زیبایی از ادغام تکه دوزی ، گلدوزی، روبان دوزی و سنگ دوزی را می بینید که توسط خانم مریم اسدی، دوخته شده است. طرح مورد استفاده گلدانی از گل می باشد و برای شکل بخشیدن به این طرح از تکه دوزی ساده برای دوخت برگ ها، تکه دوزی برجسته برای دوخت گلدان، گلدوزی برای ساقه ها و روبان دوزی برای دوختن گلها؛ استفاده شده است.

پس از اجرای تکه دوزی و روبان دوزی بر روی پارچه، خانم مریم اسدی پارچه سوزندوزی شده را برای رویه یک کیف در نظر گرفته و کیف را دوخت نموده است. اضافه نمودن نواری از پارچه طرح دار در طرفین رویه کیف نیز، زیبایی آن را افزون نموده است. شما نیز ببینید و لذت ببرید. در صورت تمایل برای دیدن تصاویر بیشتر می توانید بر روی کلمه نشانی کلیک نمایید. بسیار زیباست. اینطور نیست؟؟؟!!!!!!!!

ادغام حرفه ها در سوزندوزی- مریم اسدی