Skip to main content

تقریبا بسیاری از ما نسبت به فصل پاییز احساس خاصی داریم. پاییز زیباست و اگر با چشم دل بنگری گاهی ازهر فصل دیگر زیباتر. رنگ در رنگ است و سرشار از مهربانی و عطوفت و لطف بی پایان خداوند. در بهار متولد می شویم و در تابستان شکل می یابیم. در پاییز به میانسالی می رسیم و در زمستان رسیدن در اوج غرور و شادمانی و سپیدی، تجربه می کنیم.

بخش سوم از طرح تابلوی چهار فصل را در فصل پاییز می بینید.  پاییز در این تابلو به کمک درخت و برگهای زرد و سبز و نارنجی  بخوبی نمایان است. برگهایی بر روی درخت و برگهایی ریخته بر روی زمین و نیز شاخه هایی خالی و شاخه هایی که هنوز برگ ها را در راستای حضور زندگی درخت با خویش همراه دارند. پاییزی درخشان با درختانی تنومند و استوار در آسمانی بازکه به تمام، هیاهوی زندگی را در میان شاخه و برگ هایش به همراهی نشسته تا بهار را و رویشی دوباره را؛ تجربه ای دیگر باشند.

 نمونه زیر بخشی از سوزندوزی درخت در طرح تابلوی چهار فصل می باشد که  توسط خانم مریم دابویی و با نخ کانوا، دوخته شده است. این تصویر مربوط به فصل پاییز از تابلوی چهار فصل می باشد. بسیار زیباست اینطور نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در صورت تمایل برای دیدن تصاویر بیشتر می توانید بر روی کلمه نشانی کلیک نمایید.

سوزندوزی چهارفصل و پاییز- مریم دابویی