Skip to main content

همه رویاهای من و تو گاه می تواند یک کتاب باشد و گاه سرآغاز یک غزل ناب و گاهی هم طرحی که تو را بر بال عشق بنشاند و تا نا کجا آباد هستی بکشاند. فراز و فرود یک شعر شود و یا در حلقه ای از یک کارگاه شوری بی نظیر بیافریند و تو را و مرا در تکه ای از این خاک پهناور، جاودانه سازد. و اینگونه می شود که سوزن و نخ و رنگ، همراه و همپای شعر و شعور در ثانیه های مان می شوند و همتای زمان در تاریخ مان می مانند.

از سر دلتنگی و یا دلخوشی و شاید هم ناخوشی سوزن و نخ به دست می گیریم و می دوزیم و می دانیم که این دوختن ها همیشه راه به جایی خواهند برد. گاه در خالی خاک یک باغچه کوچک، بنفشه می شوند و گاه در دشتی بیکرانه و سبز، شقایق و آلاله. گاه در کنار یک جوی کوچک نرگس می شوند و گاه در کنار یک رود، نیلوفری آبی . گاه بوته ای سبز و گاهی درختی تناور. اما واقعیت این است که اگر مجال رویش بیابند، مطمئنا می رویند و می مانند. خواه در خاطره من و  تو یا در خاطر تاریخ.

تصویر زیر سوزندوزی بسیار زیبایی از یک بالش می باشد که در کارگاه سوزندوزی شب افروز اجرا شده است. برای دیدن تصاویر بیشتر می توانید بر روی کلمه نشانی کلیک نمایید. 

گلدوزی روبالشی های فاخر- سوزندوزی شب افروز