Skip to main content

اجرای طرح های متفاوت و البته کمی بزرگ تر برای دوخت رومیزی، روتختی، بالش، لباس و………… برای برخی از دوستان کمی دلهره آور و یا شاید غیر ممکن و طولانی مدت می نماید و همین امر به عنوان یک عامل بازدارنده، گاهی آنان را از شروع به دوخت منصرف می کند. اما به واقع با تمایل به دوخت و شروع، تقریبا بخش زیادی از دلهره ها جای خودش را به اشتیاقی دلپذیر، برای اجرا می دهد و ادامه دوخت را میسر و خوشایند می سازد.

بسیاری از شما دوستان تکنیک های متفاوتی را می دانید ولی برای شروع یک کار بزرگ تر نمی دانید و مطمئن نیستید که آیا دانسته های شما قابل استفاده است و یانه؟  آیا این تکنیک مناسب این بخش از طرح هست و یا نه؟ با چه رنگی باید بدوزم؟ آیا باید از رنگ های نمونه کتاب استفاده کنم و یانه؟ چه جنس نخ و یا با چند لایه امکان دوخت وجود دارد؟و……و…………و……..

در اینگونه موارد توصیه می شود که مانند زمانی که تازه به یک شهر یا خیابان وارد شده اید، برای مدتی در شروع سوزندوزی از نمونه های دوخته شده و آماده استفاده کنید تا کم کم مسیر را بیابید و به صورت مستقل عمل کنید. البته توجه داشته باشید که دوخت و تکرار مجدد یک طرح با یک رنگ  و یک تکنیک همیشه الزامی نیست و هر زمان که خواستید می توانید این متغیرها را عوض کنید و از اجرای دوخت، بیشتر لذت ببرید. چون در نهایت این شما هستید که می خواهید از این محصول سوزندوزی شده در فضای خودتان استفاده نمایید ، پس باید آن را دوست داشته باشید.

در این بخش طرحی از یک کتاب سوزندوزی برگزیده شده به نام باغ گل و چون این طرح از یک کتاب خارجی گرفته شده، عینا صفحات مرتبط با کتاب اسکن شده و قابل دریافت می باشد. می توانید صفحات مرتبط با طرح را پس از چاپ در اندازه دلخواه در کنار یکدیگر قرار دهید و آن را بر روی پارچه منتقل کنید. تکنیک های مورد استفاده در این رومیزی سخت نیست و با دانستن چند تکنیک از دوخت های بنیادی سوزندوزی به آسانی قابل اجرا می باشد. این رومیزی بسیار زیبا در کارگاه سوزندوزی شب افروز، اجرا شده و برای دیدن طرح این رومیزی می توانید بر روی کلمه نشانی کلیک کنید.

رومیزی یک باغ گل- سوزندوزی شب افروز