Skip to main content

موقع انتخاب طرح برای گلدوزی روی بالش اغلب افراد پس از انتخاب طرح، نمی دانند که این طرح را برای اجرا در کدام بخش از بالش برگزیده اند و یا باید برای اجرا در کدام بخش از بالش طرحی را برگزینند. طرح هایی متفاوت و بسیاری وجود دارند که می توانند به طور عمده برای گلدوزی روی بالش مورد استفاده قرار گیرند. این طرح ها بسته به اندازه بالش، مکان مصرف و تناسب طرح با سلیقه مصرف کننده بالش، تغییر می کنند. مثلا بالش مورد استفاده برای روی تخت بچه با بالش مورد استفاده روی تخت نوجوان و بزرگسال متفاوت می باشد و این امر به یقین در انتخاب طرح برای گلدوزی، نیز تاثیر می گذارد.

طرح های مورد استفاده نیز گاه در وسط بالش، گاه در یک گوشه از بالش و گاهی در دو گوشه متقابل و روبرو به صورت یک اندازه و یا کوچک و بزرگ قرار می گیرند و البته تمام این موارد علاوه بر سلیقه به جیب مصرف کننده نیز مرتبط می باشد زیرا قدرت پرداخت هزینه در هر انتخابی از طرح برای گلدوزی، یک گزینه بسیار مهم و اجتناب ناپذیر می باشد.

در تصویر زیر نمونه ای بسیار زیبا از گلدوزی روی یک بالش را می بینید که در کارگاه سوزندوزی شب افروز اجرا شده است. طرح انتخابی این گلدوزی بسیار زیبا در دو گوشه متقابل و روبرو به صورت یک طرح بزرگ در یک گوشه و بخشی از همان طرح به اندازه کوچک در گوشه متقابل اجرا شده است. در صورت تمایل برای دیدن تصاویر بیشتر می توانید بر روی کلمه نشانی کلیک نمایید.

گلدوزی روی بالش- سوزندوزی شب افروز