Skip to main content

هر سوزن دوز می تواند برای ایجاد تابلوی رنگ نخ از رنگ های در دسترس، ابتدا آن ها را دسته بندی نماید و سپس جدولی با سه ستون شامل ردیف، تکه کوچک شده از رنگ نخ و شناسه نخ؛ ایجاد نماید. در صورتی که شناسه نخ از جنس های دیگر نیز در دسترس باشد، می تواند ستون های جدیدی به جدول اضافه نماید.

شما نیز می توانید تابلوی جدول رنگ نخ را آماده و در کنار میز کار، به دیوار نصب کنید. پس از ایجاد تابلوی جدول رنگ نخ به همراه شناسه آن، اهمیت تابلوی رنگ نخ را هر روز بیشتر از پیش در می یابید زیرا به خوبی می توانید در کوتاه ترین زمان و به آسان ترین شیوه شناسه رنگ های دلخواه را انتخاب و تهیه نمایید. طبیعی است که این جدول همزمان با ارائه کار می تواند هر روز کامل و کامل تر شود و از آن به عنوان مرجعی جهت انتخاب و خرید استفاده شود.

در صورت تمایل می توانید تصاویری از شناسه نخ های دمسه در رنگهای مختلف، و نیز شناسه مقایسه ای از نخ های DMC ،MADEIRA و Coats   را با کلیک بر روی کلمه نشانی بیابید .

چنانچه به دنبال رنگ های تازه و شناسه های جدید می باشید و همیشه از رنگ های دمسه استفاده می کنید، سری به سایت DMC  بزنید و از تازه های انواع نخ دست و چرخ دمسه و رنگهای متفاوت آن؛ بیشتر بیابید.

 و اگر فقط از نخ های دمسه استفاده نمی کنید و نخ هایی از جنس MADEIRA  یا Coats بکار می برید، می توانید از سایت این نخ ها نیز بازدید کنید که هر کدام در دنیای سوزن دوزی نقش آفرینی بی همانندی دارند .

جدول شناسه رنگ نخ- سوزندوزی شب افروز